An meinen neuen Besitzer :)

servus,

i stäi mi moi kuaz voa, i bin Dei neis Unikod, i bin oanzigartig genau wia Du bin i a Oanzlstück! Desweng wern mia uns aa guad vastehn! I bin in liabevoia Handarbad entstandn und vo am Kreativn Geist gschoffa woadn. I bin sicha des aa Du mi liabevoi behandeln wirst und mia gmoasam de Wäid eakundn wern! Do mia grod bei Liabevoi san, ach bitte sei so liab und lad ma ned gleich übamäßig vui Diredare a! I mua mi doch east an deine Floass gewöhna könna! Du kannst mi aa obsperrn damit i no bessa auf dei Eaarbadets aufpassn konn! Vagiss bitte ned wo du den schlüssl vasteckt hosd! Do i habtsächlich aus natürlichem Modaioi bestehe, hob i aa nix gegn gelegentliche Streicheleinheidn am liabsdn mid a weng Fett. 

I vaspreche Dia i geh duach Dick und Dünn mid Dia und lass di ned im Stich wenn 's darauf okimmd! Soiad ma oierdings moi wos passiern ruaf doch bitte den Bäda, meina Easchoffa an! Da macht mi dann scho wieda fit, so dass mia wieda gmoasam duachstardn könna! I freu mi auf unsa gmoasame Zeid

 

Dei Unikat 

 

 

In Deutsch ;) 

 

hallo,

ich stell mich mal kurz vor, ich bin Dein neues Unikat, ich bin einzigartig genau wie Du bin ich ein Einzelstück! Deswegen werden wir uns auch gut verstehen! Ich bin in liebevoller Handarbeit entstanden und von einem Kreativen Geist geschaffen worden. Ich bin sicher das auch Du mich liebevoll behandeln wirst und wir gemeinsam die Welt erkunden werden! Da wir gerade bei Liebevoll sind, ach bitte sei so lieb und lad mir nicht gleich übermäßig viel Kleingeld ein! Ich muss mich doch erst an deinen Fleiß gewöhnen können! Du kannst mich auch absperren damit ich noch besser auf dein Erarbeitetes aufpassen kann! Vergiss bitte nicht wo du den schlüssel versteckt hast! Da ich hauptsächlich aus natürlichem Material bestehe, hab ich auch nichts gegen gelegentliche Streicheleinheiten am liebsten mit ein wenig Fett. 

Ich verspreche Dir ich geh durch Dick und Dünn mit Dir und lass dich nicht im Stich wenn es darauf ankommt! Sollte mir allerdings mal etwas passieren ruf doch bitte den Peter, meinen Erschaffer an! Der macht mich dann schon wieder fit, so dass wir wieder gemeinsam durchstarten können! Ich freu mich auf unsere gemeinsame Zeit

 

Dein Unikat

Kaiser Tracht

Lerchenstraße 14
80995 München

Für Informationen oder Rückfragen stehe ich
Ihnen gern zur Verfügung unter:

Tel.: 0173 350 55 78
E-Mail: kaisertracht1@googlemail.com

Kaiser Tracht Facebook
Kaiser Tracht Facebook Seite

Zahlungsarten